Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.11.2007 18:10 - "Страхът погубва разума. Страхът е онази низка смърт, която носи пълно унищожение..."
Автор: wintersun Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1926 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 16.01.2009 19:49


Пф… *клати глава*… *клати глава неодобрително* … абе, кви са тия телешки радости от вас? And, please, don’t get lost! If you do it I can’t help you! Кхъм.. подробности. По принцип друго не помня особено.. освен, че Яничка има да ми праща нещо по скайп, но.. тъй като в момента се прави на Даничка(аз.го.измислих.пък.(баси, звучи като Каничка :O)), няма да намажа… For now.
Сега си мислите, че ще можете да ме преметнете, а? Ама неее.. Няма да стане, защото разбрах пъкления ви план. Не се правете на изненадани.. знам, че ще се съюзили с вилиците! Знам.. и с гълъбите.. Но ние ще отвърнем на удара! Лъжиците, Империята, Свободата, Салама. Обееей! И знам, че сте убили горките дървета.. знам.. и вътре има камъни и камери. И с тях се записват всички анти-вас, към които в последствие полита камък(може и кестен и.. нещо друго там.. зависи от дървото), на който целта е да им промие мозъка и да почнат да вървят на ръце, за да ги видя някой от вас, който има власт и да ги затвори един бог, който и да той, знае къде и защо! Но няма да ви се размине, щото зелените октоподи са на наша страна.
Аз като един Фройд.. или по-скоро като един Здравко отивам да разсъждавам на темата `Защо ме мързи да напиша три реда глупости?`… Всъщност са 250 думи-глупости… до 15 е крайния срок, ама не, не ме мислете.. има кой да ми помогне (: и с мързела и с другото.
Котешки Косми!*
*разбират само тези, които знаят. Това звучи като
Credendo vides, само че без вяра.. ъъ.. това.. се чудих правилно ли съм го написала и докато се чудех забравих какво точно искам да кажа, но.. дре
е ли ми?
Имам си цяла книга – „И миналото вълнува – 125 години гимназия  „Баба Тонка” – Русе”. Не, не грешите (: наистина книгата е стара.
Уф… аз отивам да ме
diceват…

Metallica – Master of Puppets

П.П. Според най-новата версия на winamp тази песен е hard rock XD



Тагове:   смърт,   носи,   Онази,   низка,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lucretia - "Аз ще се изправя с лице срещу ...
09.11.2007 18:18
"Аз ще се изправя с лице срещу моя страх. Ще му позволя да мине по мен и през Мен. А когато отмине, ще извърна вътрешното си око, за да проследя пътеката му. Там, откъдето е минал страхът, няма да е останало нищо. Ще остана единствено Аз."
цитирай
2. mirqnka - gotino:))
10.11.2007 02:20
da ti kaja da posetish mirqnka.blog.bg :P heh love u sof:Pp
цитирай
3. 1000timesgoodbye - тихо бе! ТЕ имат уши и косми в ушите. . ...
10.11.2007 13:23
тихо бе! ТЕ имат уши и косми в ушите......
цитирай
4. wintersun - Хаха, добре XD
10.11.2007 13:41
Хаха, добре XD
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: wintersun
Категория: Лични дневници
Прочетен: 279428
Постинги: 159
Коментари: 301
Гласове: 1883
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол