Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.03.2008 21:40 - пост с грешки, които няма да оправя.
Автор: wintersun Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1763 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 01.03.2008 21:44


"Хората са егоистични идиоти, скрити от околния свят в малките си панелни кутийки. Основна способност на всеки от тях е да си затваря очите, освен, разбира се, когато не стои пред огледало."




не, не си мислете, че нещо не ми е наред, защото не е така. или поне не привидно. всъщност наистина нищо ми няма. просто имам нужда да споделям с някой някои неща, които не мога да споделям. знам, че имам с кого, но просто.. не мога. не искам да кажа нищо с това тук. вече нямам какво да казвам.
мисля, че животът е твърде еднакъв. че понякога е едно голямо клише. хората си мислят, че са едва ли не различни, а са еднакви до безобразие. всички си мислят, че са
такива, всички са убедени, че са различни. може би точно това е проблема. това прави всичко толкова еднакво.
всички си мислят, че все още имат какво още да направят. и аз си го мислех, но осъзнавам, че.. просто нямам шанс. ще го направя, да, но пак ще бъде еднакво, пак няма да има разлика, пак няма да има смисъл и пак ще трябва да понеса триумфа и разочарованието. обедена съм, че точно така ще стане.
не съм от онези хора, които ще се тръшнат и ще кажат "Ама нещата изглеждаха така, защо се объркаха?". това е избора, който сама съм направила преди 200-и-колко-си-дена и ще живея с него. защото е мой. защото е различен и същевременно еднакъв. защото твърдя, че мога. и защото така ще се изградя като личност. и нямам никакво право да се оплаквам от него.
аз съм това, което съм. с това не казвам, че няма да се променя, просто казвам, че го осъзнавам. и ако има поне един човек, който ме познава и въпреки това е до мен, значи ме е приел такава. и ме обича. тогава трябва да спра да отблъсквам хората от себе си.
и страдам, че някои са го направили от своя страна.
решението е изцяло тяхно. не смятам, че е правилно да решевам вместо тях. не смятам, че съм длъжна да го правя. не смятам, че мога. въпреки това би било чудесно поне за един ден да имам правото да реша какво да правя със света.
не ми липсва самостоятелност. но безпомощтта ми идва твърде много. толкова често не знам какво да правя, какво да поема, как да накарам някой да ме приеме, какво да кажа, как да го кажа... но и знам, че никой не може и няма правото да ми помогне. в това съм сама.
мечтите са за глупаци. и въпреки това мечтая. въпреки това искам да живея в свой собствен свят на мечти, където всички би било по-лесно. и все пак са за глупаци. колкото повече мечтая, толкова по-трудно ми става да приемам реалността, каквато всички други хора са я направили. става все по-трудно с всеки изминал ден. осъзнавам, че не мога да ги смеся.
така че продължавам. каквото е станало - станало. очаква ме едно бъдеще, което никой не знае какво ще ми поднесе. но знам, че ще се справя. с много истерии, апатия, рев и депресии може би. но мога да се справя. и ще го направя.
да, в момента си правя живота пълна каша. дори е пълна каша. но го обичам. обожавам го. и не бих се отказала от него.

п.п. моля някой де ме спаси от свилена. моля? пазете се.



Тагове:   оправя,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. madeoffire - *гуш* готин пост ;) и аз моля. . . :Р
02.03.2008 17:18
*гуш* готин пост ;) и аз моля... :Р
цитирай
2. анонимен - Как може човек да бъде щастлив, ако ...
25.04.2008 11:25
Как може човек да бъде щастлив, ако се бои от щастието, ако се бои...
А щастие може да бъде дори едно само поемане на дъх, един светъл миг, една прегръдка.
цитирай
3. wintersun - какво означава да се боиш от щаст...
26.04.2008 14:13
какво означава да се боиш от щастието?
на всеки се случва да се уплаши от нещо, което му се е случило, да изпадне в ситуация, от която си мисли, че няма как да се измъкне и после с усмивка да изплува на повърхността сякаш нищо не се е случило. това всичко го могат и го правят.
а щастието се научих сама да си го правя. нужна ми е само една секунда. въпреки че понякога ми я отнемат.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: wintersun
Категория: Лични дневници
Прочетен: 278352
Постинги: 159
Коментари: 301
Гласове: 1883
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол