Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.04.2014 18:34 - мързел и високи оценки
Автор: wintersun Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2908 Коментари: 2 Гласове:
8

Последна промяна: 09.04.2014 20:31

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Знам, че не съм писала от срашно много време, обаче ако го пусна този така специален пост в този така специален ден, току-виж съм успяла да убедя някой, че съм отделила сумати и време за един модул в уни.
Англичани.. Е, какво да ги правиш, все трябва да им доказваш колко си готин и как се различаваш, и с какво може да си полезен.. И разни ми там други такива глупости.

Видях така преди няколко дена една много интересна картинка. С две думи как системата се опитва да те направи еднакъв, а след това на работа те питат с какво си различен другите. Толкова е смешно, че чак е леко трагично.

Та така де.
По същество. Както казах имам един модул на има "Бизнес игра" (Business Game) и съответно имам всякакви компоненти свързани с него. Слава богу, това вече е последния. Факт е, че е полезен. И то много. Ползвам го постоянно, когато съм на интервюта за работа. Даже всъщност е идеален, защото нали все пак, когато отговаряш на въпроси трябва да намериш златната средна между това колко говориш за работа и колко за универстета си. Та това му е готиното - в университета си, но си директор на фирма. Имане на култ, малко? 

И отново по същество. Последният компонент от този модул е портфолио. Трябва да имаме 12 между 300 и 500 думи "проблеми" и нали как сме ги решили. Сега след като съм приключила с тях и нали съм написала какво светило съм, колко съм добра, какви невероятно качества имам, как групата няма да съществува без мен, как сигурно и университета ще ми се разпадне, ако не съм аз и нали, сеш" се, как като завърша, ако не ме вземат на работа веднага цялата индрустрия в Англия ще се разпадне на хиляди парчета. True. Всъщност добре, че са само 12, аз още на 9-тото зациклих и трябваше да си смуча от пръстите, та си мисля, че ако бяха примерно - 30 да кажем, все някога щях да стигна до момента, в който ще напиша, че се чудя защо не съм бог с моите невероятно качества. Ще ми се иска поне някакъв паметник да ми построят. 

И защо съм тук?
Да преведа част от тях и да ги публикувам.
Не че имам зор, ама да се върнем в началото, където казах, че може и случайно да се опитам да убедя някой, че съм свършила работа. Няма да reference-вам, защото ме мързи. Пък и часът е четири, а имам още толково много задачки преди да трябва да излетя за поредното интрвю. 
Така че ако някой случайно е тук и случайно чете: welcome to, най-академичното оплакване на света. Ще има 4-6 entry-та, зависи до каква степен ми стане тъпо да се мъча с това. Таа.. Нека започнем.

1. Готина съм, защото бях два директора:
В моята прекрасна група сме точно 5 човека за петте роли и си ги разпределихме първият път, когато се срещнахме. Обаче единия ми колега реши, че не може да се справи с Operations и така аз станах два директора, докато в същото време имахме два за маркетинга. Защото нали човешките ресурси нямало какво да се прави и без друго, а маркетинга бил толкова голям, че се налага двама да го правят. Съгласих се, никак не ми се спореше, а и си знаех, че ако го накараме да си свърши работата, просто ще я направи толкова зле, че сигурно пак на мен ще ми се наложи да я оправя.
Ако трябва да съм честна, това въобще не ми беше лесно, защото е много далеч от специалността ми никога не са ме занимавали с такива работи. Трябваше наистина много да чета по въпроса, но в крайна сметка успях да намеря каквото ми трябваще и успешно да си напиша моите части от бизнес плана.
Няколко дена преди бизнес презентацията стана шоуто. Оказа се, че нашият човек не е правил нищо за маркетинга. Нищо. И трябваше, за да може да изглеждаме добре по време на презентацията, да си отстъпя цялата работа на някакъв там, който не си е мръднал пръста два месеца. Беше ми много готино. Изкарахме висока оценка поне (74%), но ако зависеше от мен, неговата трябваше да е различна. 
И какво научих от това. Ако трябва да съм честна нищо, освен че хората са гадни и мързеливи, което и без друго си знаех, обаче от, нали, щото трябва, и.т.н. академична гледна точка *това се чете най-добре с пиянски акцент* как трябва да си поставям цели и да ги следвам и да не се притеснямам, ако нещо трябва да се промени и как винаги общата цел е по-важна. For mother Ru.. For mother of Groups! Има си и много теория по въпроса, която е толкова важна, защото група мустакати психиатри с талант за писане са се занимавали с нея 30 години.

И т.н.
В следващите сигурно два дена, ще edit-на поста и ще преведа останалите, защото вече наистина нямам време. Adios, и ако някой случайно е тук, да ми стискате палци да имам по-висока оценка заради това :D 
.
 


Тагове:   превод,   мързел,   уни,   още мързел,


Гласувай:
9



Предишен постинг

1. kostadin - Ами моме, хората са такива каквито ...
16.04.2014 17:30
Ами моме ,хората са такива каквито са А ти просто малко си работила с хора
цитирай
2. wintersun - никак, това е само някакъв свръх ...
22.04.2014 00:33
никак, това е само някакъв свръх мини фрагмент от идиотизмът (хах), който видях в последните има-няма две години. имай предвид, че пребивавах и в Щатите леко. ако трябва да съм честна, имайки предвид колко много хора го взема малко присърце, това съвсем не ми беше толкова проблем.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: wintersun
Категория: Лични дневници
Прочетен: 278336
Постинги: 159
Коментари: 301
Гласове: 1883
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол