Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.09.2011 07:26 - you don't have the right
Автор: wintersun Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3089 Коментари: 4 Гласове:
5



От дни като си погледна фейсбуук-а не виждам почти нищо друго освен "България без цигани", стихотворение за "цар" Киро и родната полиция и какви ли не други такива. И кво става? Нищо общо-взето. Имам чувството, че някой нарочно насява такива негативи. А да не говорим и за протестите, особено в София. За чий нападат джамията, при все че протестират/протестираме срещу ромите? А всъщност идеята не беше ли да се почете паметта на двете момчета или се бъркам? Умът ми не може да побере как от мирно шествие се стигна до това. Работата ми понамирисва, не че нещо...
Някой може би съвсем подмолно се опитва да насади омраза сред населението и то с каква цел? Предполагам, че няма да сгреша толкова, ако приема, че има нещо общо с предстоящите избори. Аз за първа година ще гласувам, ама съм забелязала, че винаги се случва нещо, когато наближат. Няма значение какво. Винаги го има. Някой на малко повече години сигурно може да си припомни по-ясни и по-отдавнашни случки и дори да направи статистика. Ще бъде доста... интересно.
Ако хората искат промяна, мисля, че жестоко са сгрешили в методите си и най-вече срещу кого да протестират. "Маси и власт"! Не се сещам в коя глава на книгата беше точно, но ставаше въпрос как се променят масите и беше даден примера с Френската революция, а самата глава почваше с цитат от нечие писмо, който звучеше горе-долу по следния начин: "вълците винаги са изяждали овецете; нима този път овцете ще изядат вълците?" Ето я същността на промяната. Не, че държа да стане нещо в Гърция, но след като толкова се спекулира дори от протестиращите как различните хора са се обединили, въпреки че иначе при никакви обстоятелства не би се случило и бла-бла, нека поне да се обединят/обединим срещу някого срещу когото ще има смисъл. Защото пък и тези протести в момента нарушават закона. Не можеш да се биеш със същите оръжия в крайна сметка.
А ако може така съвсем леко да се самоцитирам как цитирам някога някого по въпроса с овцете: 
бог създал овцете
те се обърнали към него с думите "господи,защо ни създаде толкова глупави? как ще се грижим за себе си сега? как ще оцелеем?"
господ ги успокоил:
-спокойно,ще създам още по-глупаво същество-достатъчно глупаво,че да да се грижи за вас.
и създал...познайте.

а за хората никой не се грижи, тъй че те сами избират по-глупавите си събратя и ги ползват за тази цел.
за това мислите със собствената си глава,иначе ставате плячка (грубо казано).


И пак питам - кой всъщност печели от цялата тази работа? Най-вероятно партията, която първо ще подхване масата, стига да няма нещо общо с БТВ and so on. Хаха, колко ли да е абсурдно всичко?
Знаете ли, много се радвам, че това ми е последната година и ще заминавам да уча извън България. Поне някъде хората са се осъзнали до толкова, че да не позволят на управляващите да ги мачкат толкова.. а и в крайнта сметка - people should not be afraid of their governments. governments should be afraid of thier people.
Щеше ми се да кажа още две-три неща, но ще трябва да бягам за училище. За сметка на това Леми е казал нещо и по този въпрос, така че нека да има имане на музика.





Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. noir - ~ N ~
28.09.2011 07:54
"Кажи ми кои са ти приятелите, за да ти кажа какъв си". Страннотопе защо в моя ФБ подобни призиви няма???
цитирай
2. wintersun - аха, аз и моите приятели - зли мет...
28.09.2011 16:57
аха, аз и моите приятели - зли метълисти и/или математици сме крайно радикални в нашите възгледи и най-вероятно утре ще има и нападение край у вас, заради тази моя бясна радикалност.
иначе не виждам защо трябва ме държиш отговорна за моите ПОЗНАТИ. все пак, нямам 500 приятели, но пък имам бая познати, к'во ще кажеш? ще можеш ли да ме съдиш аз каква съм по това с какви хора съм влизала в контакт със?
цитирай
3. noir - ~ N ~
28.09.2011 20:13
Получи се малко Overkill, Overkill. :)
цитирай
4. wintersun - I doubt that..
29.09.2011 06:25
I doubt that..
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: wintersun
Категория: Лични дневници
Прочетен: 278333
Постинги: 159
Коментари: 301
Гласове: 1883
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол