Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.03.2011 17:33 - oh, I love the world
Автор: wintersun Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2777 Коментари: 1 Гласове:
3

Последна промяна: 26.03.2011 21:48


ей, от толкова дълго не съм писала, че бях забравила дори къде е бутона за "нов постинг"
как да е

въпрос. може ли някого, когото не уважаваш да те обиди?
ми не
поне мен, де
ама замислям се - не прави това, не прави онова, едно-друго, защото еди-кой(и)-си ще каже еди-какво-си
и аз к"во да направя по въпроса? да лижа нечий задник, защото ми дреме случайно какво може да си помисли някой пълен профан, който единствено може да се напие ли и не знае фундаментални, да речем, философски-теологични понятия. например.
след две години съм аут-а хиър ениуей

винаги съм си мислела, че хората, когато минат определена възраст, стават по-умни по подразбиране
да ама, забелязах, не
явно се раждаш с нагласата колко информация може да побере мозъка ти и до каква степен можеш да я асимилираш, а пък в един момент почваш просто да я губиш
да не казвам бавно, че може отново да сгреша

имах време и друго да забележа
колективната мъдрост на един човек, хахах
fucking DasMan, die, dieee
въпрос - трябва ли хората-маси да бъдат заличени от обществето?
много ясно
ако някой е чел "бунтът на масите" на хосе ортега-и-гасет може би си спомня какво пише там: "ако за 30 години в Европа властта се даде на DasMan, ще се върнем във варварското общество"
красота!

последен въпрос. някой ще ми помогне ли в борбата или ще се натикате при врага? [:
I love the world, so lets clean it up from all the fucking parasites.

п.п. ОБОЖАВАМ SLAYER в момента. :/





Тагове:   i love the world,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kostadin - Много често забравяш да пишеш дълго ...
16.04.2014 17:31
Много често забравяш да пишеш дълго време Само си за шефка
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: wintersun
Категория: Лични дневници
Прочетен: 279273
Постинги: 159
Коментари: 301
Гласове: 1883
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол